Contul meu
Pentru a vizualiza situația financiară a contului tău te rugăm să folosești formularul de mai jos pentru a te autentifica. Dacă nu ai primit informațiile de autentificare (sau nu le mai găsești... știm că se mai întâmplă) atunci te rugăm sa ne contactezi.
Ți-ai uitat parola? Bineînțeles ca o poți reseta!
Se pot plăti facturile online?
Îți poți achita facturile online, după autentificarea în interfața de administrare a contului.
Se poate efectua plată online cu cardul personal sau al firmei, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru aceste tranzacții.
Indiferent de valuta pe care o ai în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii emitente.
După realizarea plății vei primi în cel mai scurt timp (de obicei câteva minute, însă nu mai mult de 24 de ore) un email cu informații despre statusul plății.
Plata cu cardul va apărea pe extrasul tău de cont cu numele "VOIPIT SRL".
Pot anula o tranzacție online?
Pe scurt: nu. O tranzacție online, realizată din contul tău nu se poate anula. Dacă ai plătit o factură de mai multe ori (de exemplu, atât online, cât și prin bancă) atunci suma achitată în plus se va scădea din factura următoare.
Daca totuși ai o situație excepțională, atunci te rugăm să ne contactezi pentru a găsi o soluție împreună.
Este sigură plata online?
Procesarea datelor de pe card se face în mod exclusiv pe serverele procesatorului de plăți cu care lucram noi - PlatiOnline.
Siguranța informațiilor este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului tău, ci le transmite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile furnizate sunt în siguranță.