Soluții Call-Center

VoIPIT este partenerul pe care ți-l dorești atunci când ai deja sau vrei sa începi o activitate de Call-Center.

Ai nevoie doar de telefoane VoIP sau aplicații compatibile și de o conexiune la internet. Serviciile vor fi găzduite de noi: alocare agenți, IVR, campanii, CRM, rapoarte etc. Astfel eviți achiziționarea unei centrale fizice, precum și costurile asociate cu întreținerea acesteia.

Precizăm că VoIPIT nu oferă externalizare de call-center. Adică noi oferim doar serviciul de telefonie și aplicația software, în cloud. Nu avem în ofertă resurse umane (agenți care să preia sau să inițializeze apeluri).

Prețuri orientative

Știm că fiecare firmă este diferită. Din acest motiv, pentru a obține o ofertă personalizată cerințelor tale, te rugăm să ne contactezi.

Totuși, pentru a iți face o idee despre prețurile noastre, găsești mai jos sugestii pentru câteva pachete de baza.

Exemplele sunt pur orientative, vin la pachet cu numerotație de România (DID), nu creează obligații contractuale și pot fi modificate fără notificare prealabilă.

Call-Center cu 1 coada, 4 agenți și 1 supervizor

Pachetul se adresează unui centru de dimensiuni reduse.

Coadă de așteptare
4 aparate vor împărți același număr de telefon, prin intermediul unei cozi de așteptare
Muzică în așteptare
melodii personalizate care se vor reda apelanților, atât timp cât aceștia așteaptă să fie preluați de un agent
Hot seat
agenții se pot conecta dinamic la coada de așteptare, își pot defini pauze contextuale, pot verifica numărul de apeluri procesate, pot vizualiza numărul de apeluri în așteptare pe coadă
CRM nativ Accolades
contul va avea atașată o listă de clienți, agentului i se vor afișa informații despre persoana care sună, agentul poate face observații referitoare la apelul curent și poate vizualiza observațiile notate după apelurile precedente
Real-time
supervizorul are o privire de ansamblu asupra cozii, poate observa și modifica statusul agenților (în apel, în pauză, disponibil)
Ascultare
Supervizorul poate asculta și interveni în apelurile agenților (listen, whisper, barge-in)
Inbound
7 canale (apeluri concomitente) de intrare, coada de așteptare va ține apelurile în așteptare până când un agent este liber, fără a depăși 7 apeluri concomitente pe întregul cont
Outbound
3 canale (apeluri concomitente) de ieșire, maximum 3 aparate telefonice pot suna în exterior în același timp
CDR
afișarea apelurilor detaliate este optimizată pentru Call-Center

Preț estimat: 50 euro / luna + TVA

Cerere ofertă

Doamnă vorbind la cască

Call-Center cu IVR, dashboard, cozi multiple, 8 agenți și 2 supervizori

Pachetul se adresează unui centru de dimensiuni medii.

Robot telefonic (IVR)
1 număr de telefon unic se va lega la un IVR cu înregistrări personalizate, unde apelantul va selecta din opțiunile disponibile
Cozi de așteptare
cozi de așteptare multiple, apelurile se vor repartiza în funcție de opțiunile apelantului din IVR
Muzică în așteptare
personalizată pe cozile de așteptare
Hot Seat
agenții se pot conecta dinamic la una sau mai multe cozi de așteptare, își pot defini pauze contextuale, pot verifica numărul de apeluri procesate, pot vizualiza numărul de apeluri în așteptare pe fiecare coadă
API CRM extern
Accolades va notifica CRM-ul tău cu numărul de telefon al apelantului, acesta va deschide automat fișa clientului
Real-time
supervizorii au o privire de ansamblu asupra cozilor, pot observa și modifica statusul agenților (în apel, în pauză, disponibil)
Ascultare
Supervizorii pot asculta și interveni în apelurilor agenților (listen, whisper, barge-in)
Dashboard
pe un ecran mare se pot afișa informații grafice cu privire la statusul Call-Center-ului
Inbound
15 canale (apeluri concomitente) de intrare, cozile de așteptare vor ține apelurile în așteptare până când un agent este liber, fără a depăși 15 apeluri concomitente pe întregul cont
Outbound
5 canale (apeluri concomitente) de ieșire, maximum 5 aparate telefonice pot suna în exterior în același timp
Campanii marketing (autodial)
supervizorul încarcă o listă cu numere de telefon, iar Accolades le va distribui către agenții disponibili și va inițializa apelurile automat
CDR
afișarea apelurilor detaliate este optimizată pentru Call-Center
Rapoarte
supervizorii pot genera și descărca diverse rapoarte de activitate
Înregistrare apeluri
spațiu alocat pe serverele noastre pentru apelurile înregistrate, în limita a 5000 de minute

Preț estimat: 80 euro / luna + TVA

Cerere ofertă

Căști și tastatură

Accolades

Serviciile noastre de Call-Center sunt bazate pe platforma proprie Accolades, dezvoltată de programatorii noștri.

Prețul pe care ți-l vom oferi este influențat de funcționalitățile de care ai nevoie. Dacă nu știi exact cum ar arăta pachetul optim pentru firma ta, atunci te putem ajuta cu o analiză a specificului tău de activitate.

O descriere mai detaliată a modulelor și a funcționalităților disponibile o poți găsi pe site-ul de prezentare al aplicației.

Detalii

Logo Accolades