Comunicatii VoIP croite pe masura ta

La VoIPIT gasesti solutia de comunicatie potrivita pentru tine.

Oferim pachete complete de telefonie VoIP si Call-Center, dar mai important, iti stam la dispozitie cu sfaturi oneste si expertiza noastra.

Doamna care vorbeste la telefon

De ce VoIP (si nu abonamente clasice de telefonie)?

Intrebarea pe care o primim cel mai des este: De ce sa ma abonez la VoIPIT cand pe piata gasesc abonamente mobile mai ieftine, cu apeluri nelimitate?

Raspunsul nostru este cat se poate de simplu: Pentru serviciile de tip business, cu valoare adaugata mare pentru afacerea ta.

Obiectivul nostru nu este sa facem concurenta operatorilor principali si nu sugeram clientilor nostri sa renunte la telefoanele mobile. Un abonament clasic de telefonie mobila poate avea apeluri nelimitate, insa nu ofera toate facilitatile de care compania ta are nevoie.

Gasesti mai jos o lista cu principalele servicii pe care noi le oferim si care nu se pot realiza cu abonamente clasice.

Numar de telefon de contact unic in firma

Nu este eficient si nici profesionist sa obligi clientii sa te sune succesiv cand pe un numar cand pe altul, incercand sa gaseasca un telefon disponibil. In acest mod sigur vei pierde apeluri si oportunitati.

O firma de incredere are un singur telefon de contact, care poate procesa mai multe apeluri in acelasi timp.

Daca pe site-ul tau web sau pe pliante ai mai multe numere de telefon afisate, atunci noi te putem ajuta.

Doamna care vorbeste la telefon

Cozi de asteptare

Iti putem aloca un singur numar de telefon, care va fi deservit de mai multi agenti. Persoanele care apeleaza acest numar vor asculta muzica in asteptare pana cand un agent este disponibil sa preia apelul.

Daca este proiectata corect, coada de asteptare nu va suna niciodata ocupat. Chiar daca ai o singura persoana care raspunde la telefon, coada poate avea in asteptare oricate apeluri doresti.

Agenta in call center

Robot telefonic (IVR)

Interactive Voice Response este serviciul care permite filtrarea apelurilor primite pe baza optiunilor apelantului: Pentru comenzi noi apasa tasta 1, pentru operatiuni de service apasa tasta 2 etc.

In functie de tasta apasata, apelul se va redirectiona automat in cadrul firmei tale, catre un anumit departament sau coada de asteptare.

Roboti care raspund la telefon

Inregistrare de apeluri

Pentru imbunatatirea calitatii serviciilor noastre, acest apel poate fi inregistrat. Suna cunoscut, nu?

Noi iti oferim spatiu de stocare in cloud in care vei regasi usor apelurile inregistrate din contul tau.

Bineinteles ca apelurile se vor inregistra doar daca vrei si doar pentru utilizatorii pe care ii ceri.

Cabluri in datacenter

Conferinte telefonice

Ai de coordonat agenti in teren, intalniri cu furnizori sau clienti?

Iti punem la dispozitie numere de telefon de acces dedicate pentru organizarea de conferinte telefonice.

Toti cei cu care doresti sa programezi sedinte vor primi un numar de conferinta (PIN) cu care se pot inregistra in cadrul aceleiasi sesiuni.

Cabluri in datacenter

Birou mobil

Voice over WiFi este o optiune pe care operatorii de telefonie au inceput sa o oferte recent. Telefonia VoIP suporta asta de la bun inceput.

Cat timp au acces la internet si o aplicatie VoIP instalata pe telefon sau laptop, agentii tai din teren pot beneficia de aceleasi functii avansate de telefonie ca si cei de la birou.

In plus, eviti si toate taxele de roaming aferente apelurilor din afara UE.

Birou mobil

Fax virtual

Faxul este o tehnologie destul de veche, dar inca necesara in anumite cazuri, de exemplu in relatia cu institutiile statului. Noi am virtualizat acest serviciu, pentru a ti-l putea oferi din cloud.

Iti putem aloca un numar de fax virtual si centrala noastra iti va transmite prin e-mail toate faxurile primite.

Desigur, poti si trimite faxuri, incarcand un fisier .pdf in aplicatia noastra si specificand numarul de fax al destinatarului.

Domn care citeste o nota

Videoconferinta

Daca dispui de echipamente sau aplicatii ce pot controla o camera video, platforma noastra iti ofera posibilitatea de a participa la apeluri video.

De exemplu, poti organiza o conferinta video intre doua sali aflate in cladiri diferite de birouri, chiar pe continente diferite, la fel de simplu cum ai efectua un apel telefonic.

videoconferinta

Servicii de secretariat

Centrala noastra suporta toate functiile standard: transfer de apeluri intre angajati, apel in asteptare, redirectionare apeluri, mesagerie vocala etc.

In plus, oferim si servicii de secretariat, precum posibilitatea de a vedea daca unele telefoane sunt in apel sau nu si preluarea apelului altui telefon, de exemplu de catre un asistent daca directorul nu este disponibil.

Doamna care vorbeste la telefon

CRM nativ

Telefonul mobil iti afiseaza identitatea apelantului daca aceasta este salvata in agenda. Poti vedea si istoricul apelurilor, insa doar pe cele procesate de acel aparat telefonic.

Noi iti oferim modulul CRM integrat, care unifica apelurile si identitatile clientilor intr-o baza de date centralizata.

Atunci cand primesti un apel prin intermediul platformei noastre, toate informatiile despre identitatea apelantului vor fi disponibile: istoricul complet de apeluri, lista de adrese, note lasate de alti agenti cu privire la acest client etc.

Oameni

Integrare cu CRM extern

Daca utilizezi deja o aplicatie de CRM proprie, sistemul nostru se poate integra cu aceasta.

Atunci cand un agent primeste un apel, centrala noastra va informa aplicatia ta cu privire la numarul de telefon al apelantului.

Aceasta poate face ce doreste cu informatia primita: cauta clientul in baza de date interna, deschide o fisa de comanda etc.

Oameni in birou

Complet personalizabil

Vrei sa primesti un e-mail atunci cand cineva te suna si nu ii raspunde nimeni? Vrei un numar de telefon virtual care doar redirectioneaza catre mobilul tau? Vrei ca apelantul sa poata interoga o baza de date introducand la telefon un cod numeric?

Indiferent de cerinta specifica activitatii tale, vom gasim impreuna solutia tehnica potrivita pentru a o implementa.

Cerere oferta

Mana care formeaza

Solutiile VoIPIT

Rasfoieste catalogul nostru de servicii, dar nu uita ca toate ofertele noastre sunt personalizate, conform cerintelor primite de la fiecare client.

Telefonie in cloud

Barbat care vorbeste la telefon

Propria ta centrala telefonica virtuala, gazduita pe serverele noastre.

Detalii

Call-Center in cloud

Domnisoara cu casca in call center

VoIPIT este partenerul ideal pentru activitatea ta de Call-Center.

Detalii

Platforma Accolades

Logo Accolades

Platforma proprie de telefonie dezvoltata de programatorii nostri.

Detalii

Telefoane VoIP

Telefon VoIP

Pentru telefonia VoIP iti trebuie telefoane sau aplicatii compatibile.

Detalii

Centrale VoIPIT

Servere pentru centrale software

Centrale moderne, cu toate avantajele telefoniei VoIP, instalate la sediul tau.

Detalii

Consultanta VoIP si IT

Doamna la calculator

Iti punem la dispozitie intreaga noastra expertiza.

Detalii

Accolades

Toate serviiciile noastre de telefonie sunt bazate pe platforma proprie Accolades.

Aceasta este dezvoltata de programatorii nostri, este modulara si poate fi adaptata perfect nevoilor tale.

Prezentare generala

Pe site-ul accolades.ro gasesti informatii despre modulele principale, precum si solutii de implementare a serviciilor in cadrul firmei tale.

Detalii

Logo Accolades

Documentatie online

Daca vrei sa cunosti in detaliu toate functiile Accolades, poti consulta online manualul de utilizare.

Documentatia este completa, dar necesita cunostinte tehnice specifice pentru a fi inteleasa pe deplin.

Detalii

Verificare documente in birou