Contul meu

Pentru a vizualiza situatia financiara a contului tau te rugam sa folosesti formularul de mai jos pentru a te autentifica. Daca nu ai primit informatiile de autentificare (sau nu le mai gasesti... stim ca se mai intampla) atunci te rugam sa ne contactezi.

Ti-ai uitat parola? Bineinteles ca o poti reseta!

Doamna care zambeste cu alte persoane in fundal

Se pot plati facturile online?

Iti poti achita facturile online, dupa autentificarea in interfata de administrare a contului.

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Secured logo

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru aceste tranzactii.

Indiferent de valuta pe care o ai in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii emitente.

Dupa realizarea platii vei primi in cel mai scurt timp (de obicei cateva minute, insa nu mai mult de 24 de ore) un email cu informatii despre statusul platii.

Plata cu cardul va aparea pe extrasul tau de cont cu numele "VOIPIT SRL".

Doua persoane lucreaza la laptop

Pot anula o tranzactie online?

Pe scurt: nu. O tranzactie online, realizata din contul tau nu se poate anula. Daca ai platit o factura de mai multe ori (de exemplu, atat online, cat si prin banca) atunci suma achitata in plus se va scadea din factura urmatoare.

Daca totusi ai o situatie exceptionala, atunci te rugam sa ne contactezi pentru a gasi o solutie impreuna.

Birou cu documente

Este sigura plata online?

Procesarea datelor de pe card se face in mod exclusiv pe serverele procesatorului de plati cu care lucram noi - PlatiOnline.

Siguranta informatiilor este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului tau, ci le transmite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile furnizate sunt in siguranta.

Cabluri in datacenter